1. Informacje ogólne
-
Właścicielem sklepu internetowego A&M SPÓŁKA ZO.O., dostępnego pod adresem www.steveallen.pl jest firma:
A&M SP. Z O.O.
Chudoby 95N
03-287 Warszawa
NIP: PL 5242749046
zwana dalej Sklepem. - Aktualne dane teleadresowe Sklepu znajdziesz w dziale KONTAKT
- Nasza działalność odbywa się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i jest skierowana do użytkowników indywidualnych oraz odbiorców hurtowych.
- Złożenie zamówienia w Sklepie oznacza akceptację postanowień tego Regulaminu.
2. Rejestracja Klienta
- Rejestracja w Sklepie jest bezpłatna.
- Klient zobowiązany jest do zgodnego ze stanem faktycznym wypełnienia wszystkich wymaganych pól w formularzu rejestracyjnym.
- Klient ma 7 dni na potwierdzenie swojej rejestracji w Sklepie. Potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link wysłany do Klienta na podany przez Klienta adres e-mail.
- Rejestracja jest nieobowiązkowa - Klient ma możliwość zrealizowania zakupów bez rejestracji.
3. Dane osobowe
- Rejestrując się w Sklepie Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Sklepu oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy. Podanie danych osobowych przez Klienta oraz zgoda na ich przetwarzanie są niezbędne do zrealizowania zamówienia przez Sklep.
- Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.
- Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. "O ochronie danych osobowych" (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
4. Przyjmowanie i realizacja zamówień
- Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. Informacje na temat towarów Sklep zamieszcza na stronie www.steveallen.pl.
- Zamówienia od Klientów są przyjmowane przez strony internetowe www.steveallen.pl
- Natychmiast po złożeniu zamówienia Klient dostaje e-mailem automatyczną wiadomość, że zamówienie dotarło do Sklepu.
- Składając zamówienie, Klient zawiera umowę sprzedaży zamawianych towarów ze Sklepem.
- W zamówieniu Klient dokonuje wyboru zamawianych towarów, oznaczenia sposobu dostawy oraz adresu dostawy i adresu na jaki ma być wystawiona faktura (mogą to być różne adresy), wyboru sposobu płatności.
- Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców Sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja lub anulowanie całości zamówienia).
- W przypadku, gdy towar jest niedostępny (brak towaru w magazynie lub u dostawców Sklepu) i braku możliwości realizacji zamówienia Klienta, Sklep ma prawo do odstąpienia od realizacji umowy w terminie 30 (trzydziestu) dni, licząc od daty jej zawarcia. Jeżeli przewidywany termin realizacji zamówienia jest dłuższy niż 30 (trzydzieści) dni, Sklep ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie przewidzianym do realizacji danego zamówienia. Jeśli Klient dokonał zapłaty za towar - Sklep zwróci Klientowi należność za towar, w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych od anulowania zamówienia.
- Sklep zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia, jeżeli dane podane przez Klienta w formularzu będą niepełne.
5. Zmiany w zamówieniach
- Zmiany w zamówieniu lub jego anulowania Klient może dokonywać do momentu przekazania zamówienia do wysyłki.
- Wprowadzanie powyższych zmian możliwe jest poprzez kontakt ze Sklepem e-mailem pod adresem info@steveallen.pl
- Modyfikacje w zamówieniach przekazywane e-mailem dotyczące zmiany: adresu Klienta, adresu dostawy oraz zawierające polecenia zwrotu nadpłaty będą przyjmowane do realizacji tylko w przypadku, gdy dyspozycja zostanie przekazana z adresu e-mail zarejestrowanego na Koncie Klienta.
6. Czas i sposób realizacji zamówienia
- Zamówienia dostarczane są za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy kurierskiej na adres wskazany przez Klienta, w zależności od wyboru Klienta dokonanego przy składaniu zamówienia.
-
Firma kurierska UPS
Towar dostarczany jest Klientowi pod wskazany adres zwykle na następny dzień roboczy po wysyłce. Doręczenia kurierskie są realizowane w godzinach 10:00 - 17:00. Prosimy wybrać taki adres dostawy dla przesyłki, aby możliwe było jej skuteczne doręczenie w tych godzinach. -
Poczta Polska - paczka priorytetowa
Przewidywany czas dostawy przesyłki priorytetowej - 2 dni robocze.
Usługa wykonywana jest przez Pocztę Polską na podstawie "Regulaminu świadczenia usług pocztowych o charakterze powszechnym" oraz ustawy "Prawo pocztowe", odpowiednich rozporządzeń i aktów wykonawczych. -
Odbiór osobisty
Istnieje możliwość odbioru osobistego. O chęci odbioru osobistego Klient powinien poinformować Sklep EASY Surf Shop przy składaniu zamówienia. - Sklep zastrzega sobie prawo do wyłączenia wybranych form dostawy przy poszczególnych produktach lub kategoriach w Sklepie.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta.
- Poniższa tabela zawiera informację o wariantach dostępności towarów w sklepie oraz czasie realizacji zamówień.
Dostępność towaru |
Czas wysyłki |
Informacje o czasie wysyłki |
dużo / kilka sztuk/ ostatnia sztuka |
wysyłka 24h |
Towar znajduje się w naszym |
dostępny |
wysyłka 2-7 dni |
Towar wysyłany jest, od nas lub |
na zamówienie |
orient. wys. 7 dni |
Towar wysyłany jest, od nas |
zapytaj |
zapytaj |
Jest szansa, że towar jest dostępny, |
chwilowo niedostępny |
- |
Towar nie jest obecnie dostępny, |
trudno dostępny |
- |
Istnieje niewielka szansa, że jesteśmy w stanie dostarczyć do Ciebie dany towar. |
sprzedany |
- |
Towar został sprzedany i nie ma informacji czy |
7. Ceny
- Ceny towarów znajdujących się w ofercie Sklepu wyrażone są w polskich złotych i zawierają podatek VAT.
- Podane w Sklepie ceny nie obejmują kosztów przesyłki.
- Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie Sklepu, wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny towarów w zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.
8. Dowód zakupu
- Dowodem zakupu jest paragon fiskalny załączany do każdej przesyłki.
- Istnieje możliwość otrzymania faktury VAT. Należy w tym celu przy składaniu zamówienia zaznaczyć odpowiednią opcję.
9. Sposoby płatności
-
Za pobraniem
Płacisz gotówką listonoszowi, kurierowi lub w urzędzie pocztowym w chwili odbioru przesyłki na terenie Polski.
W momencie, kiedy paczka zostanie dostarczona pod Twoje drzwi musisz mieć przygotowaną odpowiednią sumę.
Jest to nieco droższa forma płatności od pozostałych z uwagi na kosztowne transfery środków pieniężnych. W przypadku płatności "za pobraniem" do kosztów transportu doliczamy 10 zł bez względu na wartość zamówienia. -
Wpłata na konto / Przelew bankowy
Płacisz po złożeniu zamówienia i otrzymaniu od nas potwierdzenia dostępności towarów. Przelew możesz zrobić przez internet, w banku lub na poczcie.
Numer konta, ten sam co poniżej, przyślemy Ci w mailu, potwierdzającym przyjęcie zamówienia.
Citibank Handlowy S.A.
PL 88 1030 0019 0109 8530 0036 9952
EUR 72 1030 0019 0109 7860 1007 6786
USD 04 1030 0019 0108 4060 1103 4596
Przesyłka zostanie wysłana dopiero, gdy pieniądze wpłyną na nasze konto.
O wysłaniu paczki poinformujemy Cię osobnym mailem. -
Karta płatnicza
Akceptujemy karty: Visa, MasterCard, American Express. -
Szybki przelew elektroniczny
Szybki przelew elektroniczny to płatność wykonywana przez Klienta z konta bankowego on-line, za pośrednictwem PayU.pl.
Korzystając z tej opcji zapłacisz wygodnie i błyskawicznie już podczas składania zamówienia.
Do dyspozycji są szybkie przelewy z mBanku, Multibanku, Inteligo, BZWBK, iPKO, Nordea, Pekao, LUKAS Banku, BPH, ING. Lista wszystkich dostępnych przelewów znaduje się na stronie www.payu.pl.
10. Zwroty
- W ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki możesz zrezygnować z zakupu, nie podając przyczyny. Gwarantujemy zwrot pieniędzy!.
- Zgodnie z Ustawą z 2 marca 200 roku, jeśli towar nie był używany i pozbawiony fabrycznego opakowania, kopiowany lub w żaden inny sposób zniszczony lub wykorzystany można go zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Robiąc zakupy w Sklepie EASY Surf Shop, dostajesz dodatkowe 20 dni na podjęcie takiej decyzji!
- W przypadku rezygnacji z zakupu zwracany towar prosimy odesłać lub dostarczyć osobiście do naszego Sklepu w Poznaniu. Wraz z towarem prosimy dostarczyć otrzymany paragon lub fakturę z wypełnioną częścią ZWROT.
- Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
- Równowartość towaru wynikająca z rezygnacji z zakupu zostanie Ci zwrócona natychmiast po otrzymaniu przesyłki.
- W przypadku towarów zwracanych bez podania przyczyny koszty ich odesłania ponosi Klient.
11. Reklamacje i gwarancje
- Wszystkie towary dostępne w Sklepie pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i posiadają gwarancję jakości producenta.
- Jeśli zakupiony towar ma wady fabryczne lub został uszkodzony w trakcie przesyłania, prosimy dostarczyć zdjęcia produktu wraz opisem uszkodzenia na adres mailowy info@steveallen.pl . Wraz z towarem prosimy dostarczyć otrzymany paragon lub fakturę z wypełnioną częścią REKLAMACJA.
- Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem.
- Przy pozytywnym rozpatrzeniu Reklamacji, produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe zwrócimy pieniądze lub zaoferujemy inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru.
- Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
- Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego, Sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
- Sklep ponosi odpowiedzialność jeżeli dostarczony towar nie był zgodny z zamówieniem (prawa konsumentów i obowiązki sprzedawców w myśl ustawy z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego Dz. U. Nr 141 poz.1176).
12. Postanowienia końcowe
- Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Sklepem. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie Klientowi wraz z przesyłką paragonu lub faktury VAT.
- Towary prezentowane na stronach Sklepu Internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
- Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego i przepisy Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01-01-2010.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu obowiązują od daty opublikowania ich na stronie www.steveallen.pl Zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.
Warszawa, 18.12.2012